17 octombrie 2011

briose cu ciocolata neagra

  Vineri se pare ca voi primi musafiri, asa ca m-am gandit sa fac briose ; daca tot am dat peste bucatarul amator, pe facebook, mi-am aruncat putin nasul prin blog si mi-au placut aceste  briose, asa ca le voi face cu siguranta.  Cu poze cu briosele, am sa revin pe sfarsitul saptamanii, dupa operatiunea "briose" . Pana atunci, poate le incercati voi, spor la treaba.
  Am revenit sa postez poze cu briosele bucatarului, cu mentiunea ca am inlocuit ciocolata amaruie cu musli. Cand am ajuns la capitolul adaugt ciocolata amaruie, am constatat ca prietenul meu mancase ciocolata :)) , asa ca a trebuie sa improvizez, nu ca nu mi-ar place, dupa cum am mai zis, ador sa deviez de la retete, sa improvizez.
  Briosele le-am facut si in tava si in hartiile speciale. Cele din hartii, au crescut in latime, hartia era prea subtire. Si acum sa pun si pozele cu aluatul cu muslii si briosele calde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu