28 octombrie 2011

Crap la cuptor

   La inceputul lunii mai, impreuna cu prietenul meu, am fost la pescuit. Da, eu femeie am fost la pescuit si nu o data, imi place foarte mult si ma relaxeaza. Acea zi s-a dovedit a fi una extrem de norocoasa pentru noi, in detrimentul altor pescari profesionisti.
 
De mentionat ca noi doi suntem novici in ale pescuitului, este doar un hobby si in consecinta, avem si un echipament destul de rudimentar. Am prins 5 crapi, toti peste 2,500 kg , am luat unul de cca 3 kg iar la restul le-am dat drumul in lac.
  Cam dupa o luna, m-am pus pe treaba si l-am gatit partial, adica doua felii din el, restul i-am dat tatei. L-am facut la cuptor, impanat cu legume. In mijlocul feliei am pus un amestec facut din ardei gras feliat si praz rondele. Crapul l-am frecat cu sos (1 lingura ulei masline, 3 catei usturoi pisat si condiment pentru pesti). La final am presarat frunze de patrunjel dupa care l-am infoliat si dat la cuptor cam 20 de minute la 130 grade Celsius.



pregatit pt dat la cuptor

scos din cptor 
   Se poate servi cu orez fiert in apa cu sare, merge foarte bine.

             Pofta buna !
 

2 comentarii:

  1. Chiar arata minunat! Ce pofta mi-ai facut...

    RăspundețiȘtergere
  2. esti o draguta, astept sa faci si sa-mi povestesti cum a iesit. Tu stii sa pregatesti mult mai bine, pestele.

    RăspundețiȘtergere