13 octombrie 2011

Dobos

  Sunt foarte suparata, aseara am constatat ca laptopul nu-mi mai recunoaste cardul de la aparatul foto si in consecinta nu pot descarca pozele pentru a posta noi retete. Cu toate astea, mi-am luat inima in dinti si am zis ca fac o postare, doua, cate or fi, fara poze. Am venit cu explicatia ca sa intelegeti de ce nu am poze :) .

  Aluat pentru dobos

- 500 g faina
- 150g untura/unt
- 2 oua intregi
- 200 g zahar pudra
- 100 g lapte
- 1/2 pachet praf de copt

    Se face un aluat din toate. Ies aproximativ 5-6 foi, in functie de tava. Foile se coc pe dosul tavii sau in tava speciala pentru biscuiti (este dreapta, fara margini).
    Crema pentru umplut foile, este la alegere. Eu diversific, in functie de pofte. Va las sa hotarati cu ce umpleti foile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu