14 octombrie 2011

Magdalene

  Ce ai nevoie:

- tava de magdalene (mai nou, se gasesc cam peste tot)
- hartiute de copt pentru magdalene
- 2 oua
- 2 + 1/2 cani faina
- 1 + 1/2 cani zahar
- 1 cana de lapte
- 1 pliculet praf de copt
- jumatate lingurita de sare
- o lingurita de esenta de vanilie




  
   Se amesteca toate ingredientele (mai putin ouale si sarea). Ouale si sarea le-am batut separat si apoi se adauga in vasul cu aluatul de mai sus, va iesi un aluat mai moale.
  In fiecare spatiu din tava se pune cate o hartie de copt. Fiecare forma se umple treisfert cu aluat. Magdalenele vor creste deasupra formei si vor lua aspectul acela adorabil de ciuperca.
  In aluat se poate adauga aproape orice: alune, nuci, fructe, stafide, ciocolata rasa, coaja de lamaie/portocala, biscuiti, batoane de ciocolata, crema de caramel etc. Eu am adaugat in unele fulgi de ciocolata, in altele stafide si coaja de lamaie, asta aveam prin casa.
  Le-am dat la cuptor, la foc mediu (180 grade) si le-am tinut pana au crescut frumos si s-au rumenit.
Atentie! Nu deschideti cuptorul intre timp fiindca s-ar putea sa se prabuseasca aluatul.
  Dupa ce se racesc, le puteti decora cum doriti, cu glazura de ciocolata, eu le-am pudrat cu zahar, din lipsa de timp. 


9 comentarii:

  1. Si pe astea le-am incercat si sunt delicioase :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Strumfito zi repede de unde ai luat tava de magdalene. Fiul meu vrea si el "ciupercute" de-astea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sakura, eu o am de la ikea din Budapesta, dar am vazut si in auchan si parca si in real.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce dragute sunt. As fura o ciupercuta d-asta delicioasa. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. cat de mari trebuie sa fie tavile...???

    RăspundețiȘtergere