17 octombrie 2011

Paste cu sos picant

   Pentru ca prietenului meu ii plac foarte mult pastele, saptamana trecuta m-am pus pe treaba si am facut paste picante cam cat penru 4 persoane, sa fiu sigura ca ne ramane si pentru a doua zi la pachet. Se pregatesc foarte repede si este nevoie de:
- 2 pungi paste fainoase de care doriti
- 2 cepe
- o conserva carne vita/porc
- bulion 0,5 l sau rosii tocate la conserva
- ardei gras 4-6 bucati(nu este obligatoriu)
- sare si alte condimente dupa gust

   Se fierb pastele conform instructiunilor de pe ambalaj, cand sunt fierte se scurg de apa si le clatiti sau nu (bucatarii profesionisti nu recomanda clatitul pastelor), intre timp
se toaca ceapa, ardeii si carnea din conserva.
    Ceapa se caleste in putin ulei cam 2 minute la foc potrivit, dupa care se adauga ardeii tocati si se lasa pana devine ceapa aurie. In acest moment se adauga carnea si se mai lasa aproximativ 4 minute la dinstuit, intre timp se condimenteaza sosul cu piper, oregano si ardei iute tocat marunt. Dupa cele 4 minute se poate aduga si bulionul sau rosiile din conserva si se mai lasa pe foc pana compozitia ajunge la consistenta unui sos. Cand este gata, il luati de pe foc si-l serviti langa paste, peste care se presara busuioc verde sau uscat.
 

     Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Arata foarte bine . Si mie imi plac pastele , si m-am cam saturat de clasicele spaghette milaneze . Spun clasice pentru ca eu stiu sa le gatesc intr-un singur fel :) Si eu clatesc pastele cu apa rece dupa fierbere pentru a nu se lipi intre ele . Nu-mi plac daca devin lipicioase .

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca pastele sunt mancarea in caz de urgenta, pt noi. Daca nu am timp sa gatesc, pana-mi schimb hainele cand ajung de la serviciu, ele sunt fierte si le consumam si cu nuca macinata si cu branza sarata, dulceata, cum ne vine .

    RăspundețiȘtergere