4 noiembrie 2011

Ce dieta mi se potriveste?

 Am luat acest articol de aici, pentru ca mi-a placut foarte mult si am vrut sa vi-l arat si voua. Uitati un fragment din ce spune:
" Toata lumea viseaza la “mancare sanatoasa”, la mancaruri “naturale” si la alimente bio, eco, la diete care te fac mai sanatos si mai suplu. [...]
Alimentele bio si eco. Daca nu stiati, v-o spun eu: este o moda si atat. Platiti mai mult pe acelasi produs. In primul rand plantele modificate genetic (a? cum suna? modificate genetic, wow) nu sunt de fapt decat rezultatul unor incrucisari intre diverse specii. Cel mai bun exemplu este banana. Asta pe care o gasim noi in magazine pur si simplu nu exista inainte sa o “prelucreze” omul. La fel si morcovul si multe alte legume “naturale”. Pe langa asta mai sunt conservantii care teoretic fac rau, dar care… surpriza: oamenii au atins maximul de speranta de viata atunci cand conservantii erau folositi din plin si nu stia nimeni cat de rai sunt. Acest fapt nu demonstreaza nicicum ca sunt buni, ci doar ca nu au o influenta asa de grava asupra sanatatii precum viseaza unii."
 Restul articolului il puteti citi aici

Doamna are 51 ani si este bucatareasa, alimentatia ei este normala.

Aceasta doamna are 51 ani si este vegetariana.
  Ramane sa decidem ce mancam si cum sa traim.
Eu ma hranesc normal, dupa cum se vede in meniul blogului, nici prea prea , nici foarte foarte si ma simt foarte bine. Nu am avut nicio boala in cei 32 de ani de viata.

2 comentarii:

  1. Ca sa vezi daca te-ai hranit-ingrijit bine in cursul vieti.
    Nu-ti poti da verdictul la numai 32 ani, asteapta sa treci de 50 ani.
    Organismul dupa 50 de ani isi spune cuvantul, pana atunci a fost tanar si a avut de unde sa se uzeze. GAndestete numai ca dupa 35 de ani incepe sa scada masa musculara si masa osoasa...
    Cat despre Nigella Lawson, nu am auzit sa fi muncit la camp, iar persoana care spui ca e vegetariana pare a fi un fermier...

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniela, eu mi-am dat verdictul pt primii 32 ani din viata mea, de restul mai vedem.

    RăspundețiȘtergere