5 noiembrie 2011

fructe de padure toxice

  1. Beladona sau matraguna. Fructe negre, lucioase, in august. Chiar si 2-3 fructe pot ucide un copil.
  2. Rodul pamantului. Primavara, ciorchini de fructe extrem de toxice, rosii-portocalii, apar pe tulpinile inalte de 30 cm.
  3. Ilice. Fructe toxice de un rosu aprins, apar toamna tarziu si raman in copac pana in februarie.
  4. Tisa. Toate partile copacului sunt toxice, in special samanta, ascunsa in fructul rosu lipicios.


!!! Atentie, a nu se consuma sub nici o forma.

2 comentarii:

  1. Multumesc pentru informatii,sunt de folos.O seara buna.Daca-ti face placere poate mi te alaturi si sa ma urmaresti,doresc si eu sa-mi fac prieteni in blogosfera.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Dia, m-am alatural grupului tau si-mi place ce am gasit pe blog.

    RăspundețiȘtergere