17 noiembrie 2011

fursecuri cu unt

  Mi-am cumparat o revista cu cateva retete de fursecuri si am primit cadou o forma pentru fursecuri, o veti vedea in poze. Imi place sa gatesc, ma relaxeaza, dar am o problema, NU-MI PLACE SA FAC POZE, chiar uit, daca s-ar putea sa postez fara poze, ar fi minunat. Dupa cum veti vedea la aceste fursecuri, poza de final va lipsi, de ce? pentru ca am uitat sa o fac...

Ingrediente necesare:

- 250 g faina
- 75 g zahar
- jumatate lingurita sare
- 2 lingurite esenta de vanilie
- un ou dezlegat
- 125 g unt rece
 
   Din toate ingredientele se framanta un aluat fraged. Se inveleste intr-o folie transparenta si se tine la frigider doua ore.   


 Cuptorul se incalzeste in prealabil la 200 grade Celsius (la cuptoarele fara termometru trebuie data rozeta peste jumatatea gradata, undeva catre maxim). Se intinde aluatul pe suprafata de lucru presarata cu faina pana capata o grosime de 5 mm,


                                                        se taie cu forma de fursecuri,



                                     asezandu-se fursecurile in tava in care s-a intins hartia de copt.



                      Se dau la cuptor aproximativ  10-15 minute pana cand capata o culoare aurie.





  Sunt numai bune de servit la ceasca de ceai, lapte sau  dimineata insotite de o ceasca de cafea. 

     Pofta buna !!!

2 comentarii:

  1. Delicioase la maxim!!!Pup si o seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Licuta Marin, da au fost foarte bune, crocante si s-au consumat toate fursecurile la un rummy.

    RăspundețiȘtergere