26 noiembrie 2011

paine fara framantare

  V-am mai zis ca sunt intr-un grup pe facebook, unde femeile discuta despre casa in general inclusiv gatitul. Ei aceste femei fac paine de casa si tot urmarindule au reusit sa ma provoace si pe mine la aceasta incercare. Am facut si eu astazi prima incercare din viata mea si n-a iesit deloc rau, este chiar foarte buna. Reteta am luat-o de aici.
  Am facut jumatate din cantitatile recomandate pe blog si recomand pentru familiile formate din doua persoane si nu consuma multa paine, a iesit o paine de 600 g. Noua ne ajunge, fiind doi, pana pe miecuri-joi.
  De specificat ca am folosit in loc de acele doua feluri de faina recomandate, o faina primita de la UE (o primesc pensionarii de la primarii, probabil o stiti) care nu e de cea mai buna calitate. Cred ca daca folositi doar faina simpla din comert de care se foloseste si la prajituri, nu are cum sa nu se faca. Ma refer strict la aceasta paine.
 Nu a iesit foarte aspectuoasa, aici mai trebuia sa lucrez si acum poza de final :D .

8 comentarii:

  1. O sectiune sa vedem si noi!
    Si nu pot sa-ti spun decat, bravo! Nu toata lumea are curajul...
    Iar asta e inceputul...
    Pe curand.

    RăspundețiȘtergere
  2. of, abia acum ajuns sa intru pe blog, nu m-am gandit sa fac poza in sectiune :(, am avut musafiri si au mancat-o toata aseara.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu painea doar acasa o pregatesc.Nuci nu se compara cu cea cumparata.Fa-ti curaj si ai sa vezi ca nu este deloc greu.A iesit buna,daca s-a papat toata.

    RăspundețiȘtergere
  4. am zis ca nu o sa mai cumpar, decat daca e urgenta maxima si raman fara.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aaaa. felicitari strumfito.
    Asa-i ca nici nu se compara cu ce cumperi de la magazin?
    Incet incet ai sa devi experta.
    te tzuc

    RăspundețiȘtergere
  6. sakura, asa este, e un deliciu, nebunie totala...mirosul,gustul, toate la un loc sunt dementiale :d

    RăspundețiȘtergere
  7. Spor la treaba in continuare. E mai greu inceputul :) Eu foarte-foarte rar cumpar paine.. atunci cand nu am timp sa fac in casa. Incearca reteta de paine de casa de la mine. Este usor de facut si foarte buna! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. de la asta deja am mai facut cateva paini si pt restul familiei,ador painea de casa, problema e ca noi nu prea mancam paine, mai des consumam mamaliga

    RăspundețiȘtergere