4 noiembrie 2011

panourile infrarosii

  Eu am aflat despre ele, prin intermediul prietenului meu si am fost oarecum sceptica, ca tot romanul obisnuit sa ia tepe. Dar dupa ce am mai citit despre acest gen de incalzire si am inceput sa le si folosesc, am fost fascinata, pentru ca femeie fiind, am privit lucrurile altfel. Aceste panouri pot fi personalizate  , astfel incat sa dea bine cu incaperea, putem in acelasi timp sa ne incalzim casa si sa o si decoram.
  Si spre norocul meu, am juns si la expo in Arad , alaturi de administratorul de la SC Activ Invest SRL,
sa promovez aceste minunatii si mi-a placuuuuut. Nici nu stiam acest lucru despre mine, ca-mi place partea de vanzari .
  Ce trebuie sa accentuez, este faptul ca desi sunt calde, ajung la o temperatura de 90 grade Celsius pe suprafata (chiar 100 grade Celsius), daca pui mana pe ele nu te arzi (nu ai parte de acea arsura bine cunoscuta, se simte senzatia de caldura puternica si cam atat), nu stiu sa explic fenomenul, dar stiu ca stau linistita cand vin nepotii in vizita, ca nu se ard.
  Recomand acest mod de incalzire, este economic, eficient si estetic. Adio tevi prin casa si calorifere enervante si chinul de a curata paianjenii si praful din spatele lor. 

Galerie foto


Ramã din aluminiu eloxat mat, suprafata de culoare albã

Rama din lemn stratificat natur, tratat cu ulei, cu posibilitate de finisaj propriu al clientului, suprafata panoului albã

Ramã din aluminiu eloxat mat, suprafata cu tablou (fotografie) personalizatã

Ramã din lemn natur, suprafata cu tablou (fotografie) personalizatã





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu