1 noiembrie 2011

Odorizant Foresan de la Triodeluxe

   Acest odorizant este destinat utilizarii casnice, la improspatarea aerului in incaperi,

astfel:
"W.C. şi băi: câteva picături în colţuri, în suportul pentru peria de toaletă.
Dulapuri şi etajere pentru pantofi: câteva picături pe un suport vată, carton,  plută şi aşezaţi-l în interior.
Pardoseli: se toarnă un căpăcel în găleata cu apă pentru clătire.
Odorizant general: îmbibaţi suporturile celulozice sau turnaţi cateva picături într-un bol cu apă.
Animale domestice: câteva picături în spaţii afectate de mirosuri.
Găleată gunoi: câteva picături combat mirosurile reziduurilor zilnice."

  Am aflat despre acest produs, de la prietena mea Simona. Triodeluxe mi-a trimis spre testare, prin intermediul Simonei, acest odorizant.
 M-am indragostit de acest produs, deoarece are un miros fin/elegant apropiat unui parfum, nu are un miros specific utilizarii casnice.
 Si l-am testat astfel:
- in prealabil am curatat baia cu solutiile mele (bombe chimice :)) ) si apoi am clatit gresia cu apa si cateva picaturi de odorizant, mirosul se simte imediat, in mod foarte placut.
- am pus cateva picaturi si in suportul pentru peria de la wc, cum scrie in instructiuni
- am pus cateva picaturi si pe fundul cosului de gunoi din bucatarie si cand deschid usa dulapului, miroase foarte placut
- il mai folosesc de fiecare data, in galeata pentru spalat podeaua, prin casa

Deocamdata l-am testat doar asa, din lipsa de timp. Postarea trebuia facuta de foarte mult timp, dar tot din lipsa de timp, nu am facut-o...

La o comanda ulterioara, am sa comand acest produs .

Produsul poati fi comandat in trei variante:
1. Foresan WC
2. Foresan Deluxe
3. Foresan Elegance

Produs : Foresan WC
Producator: Laboratorios Forenqui
Ingrediente : acool izopropilc, parfumuri
Pret: 14 lei
      Cantitate: 125 ml

Pana la un urmator review, va las sa va uitati pe blogul meu, inca subtirel.

3 comentarii:

  1. Si Foresan Deluxe miroase frumos, insa preferatul meu ramane Foresan WC, ete un parfum ambiental foarte placut... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. e bine de stiut, poate ajung sa-l miros si eu, adci intr-un capa :p

    RăspundețiȘtergere