14 decembrie 2011

ciorba de pui cu legume



  Sunt o mare consumatoare de ciorbe si supe, le fac repede si dupa simt. Azi am sa va arat ciorba de pui cu legume. Ciorbele mele sunt toate pe baza de oase deoarece ies mai bune decat cele pe baza de carne. De data aceasta am folosit spate, gat si ghiare (stiu ca multa lume le arunca, mie-mi plac enorm de mult).




 Am pus la fiert oasele si legumele (mazare, patrunjel, telina, mocov, ardei gras)

legumele sunt din congelator, pastrate peste iarna



-se pun dupa gust sare si alte condimente, eu am folosit "secretul gustului" si sare, atat.
-la final am adaugat in ploaie "fulgi de ou" (se bate un ou si se adauga 2 linguite faina) amestecand fara intrerupere pentru a crea acei fulgi.

 - se mai lasa la fiert 2 minute, apoi se adauga patrunjel, se pune capacul si gata


 POFTA BUNA!!!

6 comentarii:

  1. Si mie imi plac ciorbele.. iar aceasta arata extraordinar! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. he he, mai e cineva ca mine, macar o data pe saptamana trebuie sa fac ciorba sau supa, le ador.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si noi suntem mari amatori de ciorbite. Arata foarte bine supita ta.. Nu am facut niciodata cu ou batut cu faina. Uite o idee ptr data viitoare. Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am invatat de la tata sa fac oul cu faina, smecheria e ca o face mai deasa, in loc de orez, taitei sau alte cele

    RăspundețiȘtergere
  5. Delicioasa si sanatoasa :P
    Te pup si la multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  6. Da Mimmi si ce buna ar fi acuma, dupa sarbatori :)

    RăspundețiȘtergere