30 decembrie 2011

Leapsa muzicala

   ...este prima data cand particip la leapsa, care mi-a venit de la sakura. Ideea este sa facem un top al pieselor muzicale care pe parcursul anilor au lasat o amprenta in viata noastra, fiind asociate cu anumite evenimente petrecute pe parcursul vietii noastre, placute sau mai putin placute, nu este vorba de o muzica favorita. Asa ca mi-a luat ceva timp sa-mi rememorez viata, lucru pe care-l fac de o saptamana incoaci' dar nu la un nivel...sa zicem muzical.

1.

hmmm, cu aceasta muzica am pasit in adolescenta mea promitatoare, intram la liceu, eram mare si la propriu si la figurat, dintre toate clasele de a IX a, eu eram cea mai tare :D, ma stiau toti deoarece aveam deja un frate in clasa a XII a.

2.

Cand eram eu la liceu, inca se mai facea practica scolara si ne trimiteau la cules de legume, fructe, facut curat in parcul scolii etc, diferite activitati in functie de sezon, a fost minunat mai ales cand chiuleam si ascultam in delir aceasta piesa nou aparuta, pe un casetofon purtat pe umar de smecherul clasei paralele :))

3.

Pe vremea cand aveam si eu 18 ani si ma despartisem de primul meu prieten stiam in teorie ca dupa o despartire trebuie sa suferi. Suferisem eu o noapte dar dimineata camd m-am trezit deja mi-a trecut si parca aveam mustrari de constiinta, asa ca timp de vreo 5-7 zile ma chinuiam din tot sufletul meu sa plang pe piesa asta, mi se parea potrivita tare :))

4.

la ascultarea acestei piese ma duc cu gandul la doua mari iubiri, nu ale mele, e vorba de iubirea dintre bunicii mei timp de 79 ani (au avut atatia ani in care sa se bucure de iubire si nu i-a despartit nici macar moartea, s-au dus unul dupa altul) si de iubirea dintre parintii mei...

Aici inchei mica mea leapsa, mai sunt si altele dar care as prefera sa ramana in intimitatea mea.
Si aici si acum ar trebui sa pasez sarcina mai departe.....:
LiMihaSimonaDiaMarOanav_tinaSimona VDiverseAndreea (Tomata cu scufita) si cam atat.

Distractie placuta.

PS nu reusesc sa fac sa apara videoclipurile nu link-ul :(, cine stie sa ma ajute, va rog.

ACTUALIZARE

Am uitat cea mai importanta piesa, cea pe care ma curta prietenul meu si de atunci ador piesa

16 comentarii:

  1. Multumesc mult ptr leapsa! Ma simt onorata! Am ascultat cu mare drag melodiile alese de tine... iar 2 si 3 mi-au rascolit amintirile! :) Se pare ca avem cam aceeasi varsta :P Pupici dulci

    RăspundețiȘtergere
  2. Simona, abia astept sa vad ce legaturi faci tu :)), am 32 de ani

    RăspundețiȘtergere
  3. ;)) Si eu ascultam cassablancam,de fapt parintii ascultau. Aveam pe atunci 4 ani.

    RăspundețiȘtergere
  4. io am intrat sa te pup...ca de ajutat nu prea le am :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci de leapsa, cred ca am ce sa postez la ea din cate imi amintesc :P
    Sunt tare restanta la lepsele din blogosfera, trebuie sa ma pun pe treaba! :P
    Casablanca imi evoca si mie o gramada de amintiri, cred ca o pun si eu in lista!
    TE pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. merci Simo, cu ajutorul tau m-am trezit din blonda in care am fost si am rezolvat problema clipurilor :))

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani!Iti doresc un 2012 plin de realizari si impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  8. la multi ani si tie si un an nou plin de bucurii si satisfactii!

    RăspundețiȘtergere
  9. Strumfita, si eu tot 32 am :) Vad ca ai rezolvat cu clipurile.. intrasem sa-ti spun cum le-am pus eu :) Te pup si te invit sa vezi lista mea :))

    RăspundețiȘtergere
  10. An Nou plin de fericire, sanatate si liniste sufleteasca! La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  11. la multi ani! multumesc pt leapsa! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Iti multumesc mult pentru leapsa. Am si onorat-o pe blogul meu :) Mi-a fost putin greu, dar am reusit sa fac ceva :D
    Ai facut niste alegeri foarte interesante, dar si foarte diferite de ale mele :)
    Ai prins o perioada frumoasa :)
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc Oana, intr-adevar, este o diferenta de varsta destul de mare :), am sa intru chiar acum sa-ti vad "colectia" muzicala

    RăspundețiȘtergere