6 decembrie 2011

sandwich cu varza si carnati


   Da, ati citit bine, in ultima mea calatorie, satula fiind de traditionalele pachete de drum, am facut pentru mine sandwich cu varza calita. Facusem pentru pranz varza calita cu carnati si mi-am zis sa le folosesc si in pachetul pentru dum.


 Am procedat asa:  am pensulat cele doua felii de paine cu ulei de masline, am pus un strat de carnat feliat, unul de varza calita si unul de cascaval, dupa care am lipit feliile si le-am pensulat si pe exterior cu putin ulei de masline, pentru a fi crocante, deoarece le-am bagat la sandwich maker.













Au fost foarte bune.               

9 comentarii:

  1. Arata de milioane si mi-e o foame de nu mai pot! Nepotrivit moment mi-am ales si eu sa-ti vizitez blogul! :))
    Esti talentata! Tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce ma uit eu la postari din'astea la doua noaptea cand mi-e o foame de lup ? Nu inteleg ..

    RăspundețiȘtergere
  3. fetelor, sunteti totale, mai fac si eu din astea noaptea si gresesc de ma si duc la frigider :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai cat de bine arata! Daca nu ai fi pus imaginile nu te-as fi crezut ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Oana, sa vezi ce bine prinde cand ti-e foame, e ca un pranz normal.

    RăspundețiȘtergere