12 iunie 2012

tocanita de galbiori cu piept de pui

  In vara am fost la cules de galbiori, la Miercurea Ciuc, vreau sa va zic ca eu ciuperci mai bune ca astea nu am mancat. Am avut ceva de lucru la curatat dar merita. Le-am trecut prin apa clocotita si dupa ce s-au racit le-am bagat la congelator. Astazi le-a venit si lor randul la mancat. Sunt pregatite in coproductie :)), adica impreuna cu prietenul meu si a iesit asta :



 Cum am procedat:
- nu voi putea oferi cantitati exacte, deoarece este facuta "dupa ochi", dar am calit cca 5 min doua cepe mari si tocate, am adaugat cam 3 ardei grasi apoi galbiorii scosi din congelator si am mai adaugat putina apa si am lasat la fiert cca 15 minute.
- am folosit doua bucati de piept de pui de pe care am scos carnea si am taiat-o in cuburi.
- cand sunt fierte pe jumatate ciupercile, se adauga si canea


piept de pui si galbiori
 - se lasa pe foc pana sunt fierte ciupercile si pieptul de pasare
- se condimenteaza cu sare, piper si un condiment pentru tocanite. Eu imi cumpar condimentele din Ungaria deoarce  exista o gama mai diversificata, mai jos puteti vedea in poza condimentul de la Maggi.
- la final am adaugat 4 linguri de smantana si am lasat sa mai fiarba 5 minute si gata

ardei gras scos din congelator
   - eu legumele le-am pus la pastrat in congelator, pregatite in functie de nevoi, din aceasta cauza sunt cum le vedeti
ceapa cu ardeiul gras la calit

 si cu ciupercile

plus pieptul de pui

condiment cu specific unguresc de la Maggi

tadaaammm!!!!...se serveste cu mamaliguta

POFTA BUNA!

4 comentarii: