14 decembrie 2011

tort de ciocolata si vanilie

  Sambata 10 decembrie i-am tinut ziua nepotelului meu. Asadar si prin urmare a lui mama, a mea cumnata, m-a rugat sa o ajut cu tortul si cum puteam eu sa o refuz...mai ales ca era vorba de nepotelul meu. Praslea are si pretentii, cica vrea ceva cu poza lui, apoi nu ne-am mai dus la cofetarie doar pentru o poza ca de, e scump, e criza si la noi si i-am zis ca-i facem ceva cu Cars. Asta implica si putina arta, cum eu nu am mai facut chestii de genul ci doar torturi cu aspect clasic, a trebuit sa-mi implic si prietenul, care are cunostinte in ale artelor.
  Vedeti si voi ce ne-a iesit, e tort cu multe moase :))


 Si sa incepem cu inceputul, el este ajutorul de baza si sarbatoritul


...si avea facuta si freza :D , valvoi :))

Am facut doua blaturi din cate 6 oua fiecare, simple ca aici.

si alte doua blaturi de cacao care se fac ca cele simple cu deosebirea ca se mai adauga cacao (am pus la 6 oua 2 linguri de cacao) in functie de cat de negru doriti blatul si de cat de intensa este culoarea din cacao.


aici sunt toate blaturile pregatite pentru crema


 Se face crema de ciocolata ca aici, eu/noi am dublat-o deoarece am pus-o pe doua din blaturi.
 Am facut si crema de vanilie, care a fost pusa la mijlocul tortului.





Cu frisca am umplut maginile tortului.
 Partea superioara de decor s-a facut cu glazura de ciocolata de la crema de ciocolata, fara margarina :
- 6 linguri de apa
- 6 linguri de zahar
- 2 linguri de cacao
- 100 g ciocolata amaruie...si culoarea rosie s-a facut din budinca de iaurt (pt ca era roz) si am adaugat putin colorant alimentar rosu.









 Am primit multe aprecieri si culmea, tortul a fost devorat repede desi avea cam 5 kg.

 Partea de design ii apartine prietenului meu, fara el nu ar fi fost decat un tort gustos.

17 comentarii:

  1. La multi ani nepotelului, tortul arata foarte foarte bine, iar masinuta e perfecta!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce fain arata! La multi ani nepotelului. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani nepotelului. Tortul arata foarte bine si sigur a fost delicios.

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc fetelor, a fost reusit intr-adevar, am fost intrebata de reteta, se credea ca e ceva iesit din comun, dupa gust :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata apetisant! La multi ani nepotelului! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow...nu pot sa cred ca e homemade!Arata super!Ati facut echipa buna!La multi ani lui Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  7. In primul rand La multi ani! lui Cristi si felicitari pentru o adevarata opera de arta.

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc pt urari si aprecieri, prietenul meu s-a bucurat pt ca i-ai laudat opera :d

    RăspundețiȘtergere
  9. felicitari! asta parca aduce putin a Cake Boss deja, e la un alt nivel! respect :)

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani nepotului.Felicitari pt tort.Prezentarea este de mare exceptie.

    RăspundețiȘtergere
  11. multumesc hapleablog, ma bucur ai trecut pe la blogul meu si multumesc si de aprecieri

    RăspundețiȘtergere
  12. LA MULTI ANI NEPOTELULUI!Arata foarte frumos.Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  13. Un blog frumos si util. Cum putem sa facem sa cream legaturi de la blogul meu la dvs., si invers?

    (BLOGUL MEU ESTE TORTULETE.BLOGSPOT.RO)

    RăspundețiȘtergere