29 ianuarie 2012

fursecuri pragheze





 Am sa trec direct la postare, fara alte descrieri, deoarece imi este cam somn.







Ingrediente:

  • 250 g unt
  • 3 galbenusuri
  • 3 linguri de zahar
  • 275 g faina
  • un albus
  • 125 g zahar pudra cernut
  • un pachet de zahar vanilinat
  • 2 linguri migdale rase
  • stafide
   Se amesteca untul cu galbenusurile, migdalele rase, zaharul vanilinat si zaharul si se framanta cu faina. Aluatul se face sub forma unei bile, se inveleste intr-o folie transparenta si se lasa la frigider o ora.
  Se intinde aluatul in foaie subtire pe blatul presarat cu faina, se taie cu formele de fursecuri si se pun in tava de copt in care s-a asezat hartie de copt.




  Glazura: se bate albusul cu furculita si se adauga zaharul pudra. Cu aceasta compozitie se ung fursecurile si se decoreaza cu stafide.



migdalele rase se pot pune si ca decor deasupra fursecurilor, nu este obligatoriu sa fie introduse in aluat, asa vor fi mi crocante.




     POFTA BUNA!!!!

9 comentarii:

  1. Am servit si eu cateva fursecuri, la cafeluta mea de dimineata :)), sant foarte bune !
    pupici
    Ps:te-am trecut in lista mea de bloguri, asa ca am sa mai revin...
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. :), multumesc lia, te mai astept pe la mine, in modesta mea bucatarie

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar nu stiam ce sa servesc langa cafea maine dimineata! Imi plac foarte tare, mai ales ptr ca au migdale. Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceau Simo, eu sunt mare amatoare de fursecuri, am prostul obicei de a rontai mai tot timpul, la birou, la tv, probabil ca nu am stare :)), stai sa vezi ca vine un post cu alte fursecuri care sunt muuult mai bune, astea chiar m-au impresionat ;)

      Ștergere
  4. De m-as pricepe si eu! :)
    Arata fantastic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ia incearca sa amesteci toate ingredientele, sa vezi ca te pricepi ;). Iti recomand sa incepi cu reteta de linzer, aia e chiar foarte simpla, amesteci totul fara prea multe complicatii si dai la copt ;)

      Ștergere