10 ianuarie 2012

paine cu secara

    Ieri m-am mobilizat si eu mai serios dupa sarbatori si am facut mancare, inclusiv paine. M-am inspirat de aici.

   ingrediente


- 500 g faina de 650
- 250 g faina de secara
- cca 500 ml apa (mai adaugati daca e nevoie)
- un plic drojdie uscata de 7 g
- 1 lingurita miere
- 1 lingurita ulei de masline
- 2 lingurite sare

 Se amesteca toate ingredientele pana rezulta un aluat elastic, nu se lasa la dospit.






 Se coace la 240 grade Celsius (la maxim la cuptoarele fara termometru) timp de aproximativ 30-40 minute si apoi cam 20 min la foc mediu sau 180 grade Celsius. Se lasa la racit intr-un prosop de bumbac si gata painea.


   Aceasta este painea, facusem si mazare cu tocanita de pipote. Doriti o portie, tocmai am pregatit-o.

7 comentarii:

  1. Mmmm... looks so yummy!!! Great recipe!!!
    If you like my blog and you wanna... we could followed each other! :)

    KISSES!
    Estefanía J. ABSOstyle

    RăspundețiȘtergere
  2. Si, como no, con mucho gusto. Un abrazo :)

    RăspundețiȘtergere
  3. problema e ca s-a terminat totul mai repede decat ma asteptam, iarasi trebuie sa intru la gatit :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa painea ta! Imi place tare mult cum a iesit! M-a surprins ca nu ai lasat la dospit.. dar vad ca a iesit crescuta. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine arata! Am gustat si eu putin :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Simona, daca intri pe linkul de unde m-am inspirat, ai sa vezi ca acolo are mai multe fara dospire, in general sunt pe fuga si nu am timp sa las painea sa creasca :( , ma chinui de o luna sa fac ciabatta si nu gasesc un weekend liber

    @Diverse, sa-ti fie de bine :). Seara faina

    RăspundețiȘtergere