17 ianuarie 2012

premiu

  Ieeeiiii, am primit un premiu de la Simona , o alta bloggerita si prietena virtuala si ii multumesc ca m-a selectat. Si cu aceasta ocazie mi-a reamintit ca sunt datoare si cu o leapsa de care musai sa ma ocup..fie vorba intre noi, sunt cam cu multe in urma :( .
  Trebuie sa raspund la trei intrebari, conditiile premiului :P, care sunt:


1) "Care este reteta voastra preferata de mancare postata pe blogul vostru?"   
Iubesc supele/ciorbele si as spune aici ciorba de varza.

2) "Care este desertul preferat postat pe blogul vostru?"
Hmmmm, cel mai mult imi place sa fac deserturi si de placut as zice ca ar fi prajiturile cu nuca, dar in aceeasi masura si cele cu mere, imi este greu sa decid, dar ma indrept catre tiramisu.

3) "Ce mancare credeti ca nu ati incerca niciodata sa mancati?"
Pffff, cu intrebarea asta am fost incuiata, eu sunt curioasa din fire si incerc tot, am mancat chiar si melci de cateva ori, facea bunicul, ador puii de balta, fructele de mare, manac si lactate, desi nu-mi plac :)) dar stiu ca am nevoie de ele, cum zicea Simona, nu as manca pisica si caine, in rest orice, chiar si carne de sarpe :D














Si ma indrept cu premiul catre alte 10 bucatarese:
- MoGio
- like?...or not!
- pusik's cakes
- Xandrinne
- Ghiocel
- Ophelia
- Flori
- pansy
- alina
- CristinaK

Si premiile fiind impartite, astept sa vad rezultatele, la cine are timp.


22 de comentarii:

  1. multumesc tare mult pentru premiu, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))...ma bucur ca te-ai gandit la mine....aaaa...pai ce sa zic ? eu nu sunt bucatareasa...as vrea eu...mie imi curg balele p-aci pe la voi...ca eu sunt gurmanda :)mai fur si io o retetuta doua...ma mai chinuie cate-un talent asa...da ...sa-ti raspund...pe blogul meu nu este decat o reteta de zacusca si una de omleta...bune si alea ca altfel muream de foame...pai si desert ? daca nu am pe blog nu mai pup ?...aaahaaa...ciocolata este preferata mea si cu ciocolata am tot batut canpii :))...asaaa...si de incercat...nush daca se exista ceva...dupa cum am zis sunt gurmanda...poate viermi sau cine stie ce chestii infioratoare ! !! daa...nu bag mana in foc :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te-am trecut in lista pt ca-mi place de tine si am zis ca poate te stimulez sa mai pui cate o reteta, am vazut ca nu ai decat 2 :P . Te pup :*

      Ștergere
  3. Multumesc frumos,sper sa-mi fac timp sa-i fac un post!Te pup!<3

    RăspundețiȘtergere
  4. ms de onvitatie! o sa ma bag si eu sa raspund zilele astea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mercic ca ai preluat premiu! Te pup si... la cat mai putine preparate din caine si pisica! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Strumfitzo, multumesc ca te-ai gandit la mine :*
    1. Reteta mea preferata de mancare .... cred ca este cea de Lasagne.
    2. Cel mai delicios desert pe care l-am facut/postat este "Tortul din seminte de mac si crema fina de lamaie", desi nici cu "Pavlova" nu mi-e rusine :D
    3. Dintre ciudatenii nu as manca niciodata, dar absolut niciodata melci. De caini si pisici nu vorbesc pt ca doar nebunii de chinezi mananca asa ceva...desi m-am intrebat intotdeauna de ce nu sunt caini vagabonzi in jurul restaurantelor chinezesti :D...sper ca plita aia incinsa avea carne de vita...

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta este primul meu premiu de cand am blogul!!!!! :):D
    Pot sa-l copii si sa-l pun pe blogul meu? :))) ca pe un trofeu?
    Strumfy, mai trebuie sa fac ceva? eu sunt cam noua in ale bloggeritului(si in ale tehnologiei ca sa fiu sincera)...si inca invat.
    Trebuie sa indreptam si noi premiul catre alte 10 bucatarese?
    pupik.
    sa ai o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai la capitolul blog stai mult mai bine decat mine, arata pagina mai bine, eu nu am timp si nici nu ma prea pricep la tehnologia asta, dar o sa invat :P. Trebuie sa iei premiul pe blogul personal, ca si mine, sa spui de unde-l ai cu trimitere la mine :P si tot pe blogul tau sa raspunzi la cele intrebari. Dupa care pasezi sarcina altor 10 bloggeri , un fel de leapsa.
      Sa stii ca melcii sunt deliciosi ;P, cat despre restaurantele chinezesti, mai bine ma abtin ca daca spun tot, ma linseaza astia :))

      Ștergere
    2. or fi deliciosi melcii...dar eu ca sa mananac un preparat trebuie sa ma atraga si vizual :D ...iar chestia aia lipicioasa si maro...e respingatoare.
      PS: am descoperit pe youtube tutoriale care te invata sa faci diverse chestii pe blogspot. Eu inca caut un tutorial care sa ma ajute sa le ordonez dupa un index, cum are si ama pe blog...

      Ștergere
    3. multumesc, ar trebui sa arunc un ochi :P

      Ștergere
  8. Multumesc dragutzo pentru ca te-ai gandit si la mine :) Si tu ai un blog award pe blog-ul meu , astazi am reusit sa-l fac si eu , asa ca am sa-l introduc si pe acesta in postare :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Asta-o o leapsa mai mult decat un premiu,dar e interesanta,asa ca iti multumesc ca te-ai gandit la mine si am s-o preiau si am s-o transmit si eu mai departe,de indata ce ma eliberez putin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da pansy, este leapsa, dar daca autorul a denumit-o premiu, atunci premiu sa fie ;)

      Ștergere
  10. Multumesc frumos pentru premiu! Am si eu pentru tine unul ;)

    RăspundețiȘtergere