14 ianuarie 2012

rulada de omleta


    Ohhh, rulada asta imi este tare draga, o am de la mami meu :-* , o faceam de foarte mica fiind printre primele mele opere din bucatareala. In caietul meu cu retete se incadreaza la scris infantil; dupa scris cred ca aveam vreo 10 ani :)) .
  Se face usor, repede si e delicioasa si satioasa chiar si fara paine, deoarece are putin faina.




   Preparare:

   Se bat 5 oua intregi cu 1 lingurita de sare (sau mi putn), cu 5 linguri de faina pline cu varf si cu 1 cana si jumatate de lapte. Rezulta o compozitie lichida


care se pune intr-o tava ca de prajitura (de aproximativ 25/35 , +/- cativa cm) tapetata cu hartie si unsa cu putin ulei sau intr-o tava incinsa cu ulei in ea (asta era varianta cand nu se gasea hartie de copt).


  Se da la cuptor la foc mediu, sau cum credeti, nu exista o regula. Cand este aproape gata, se scoate si se rade deasupra cascaval, branza sau ceva de genul (eu pun branza sarata de oaie intotdeauna, in functie de ce se pune deasupra se pune sarea in compozitie, ca sa nu iasa prea sarata),


 se da la cuptor inca putin cat sa se topeasca produsul lactat adaugat :P.
  Se scoate, se ruleaza pe lungime cat este fierbinte, se tine rulata in hartie inca 5 minute pentru fixare


 si se serveste cu turta naan de aici.

   Sa-mi spuneti, in caz ati facut-o, daca v-a placut.

    Pofta buna!!!


14 comentarii:

  1. Off, de cand am tot zic ca fac si eu rulada asta a ta, atat de bine arata si cum la mine in casa se mananca foarte multe oua cred ca ar place tuturor...
    Chiar arata super, altfel decat clasica omleta simpla...

    RăspundețiȘtergere
  2. daaaaaaa si e buna buna :D ca sa ma laud singura

    RăspundețiȘtergere
  3. yummy! o sa o incerc si eu astazi. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine! Am salvat reteta! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Mama mia cat de bine arata! Fac si eu maine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am mai facut rulada din omleta. Dar am pus ingrediente ca la pizza :)) E foarte buna si foarte aspectoasa :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asta e fain, e libertate in alegerea ingredientelor

      Ștergere
  7. Cu drag iti ofer un premiu virtual, care te astepta sa-l "ridici"! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesanta abordare a omletei, am s-o incerc duminica dimineata la micul dejun, avem un soi de traditie cu omleta duminica si incercam sa facem tot altceva. De rulada n-am mai auzit si sunt tare curioasa. Vreau sa-mi surprind sotiorul:). Ms de reteta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa aveti pofta si sa faci post cu reteta , e foarte faina si ai libertate de alegere la umplutura, vreau sa fac si cu ciuperci.

      Ștergere