25 ianuarie 2012

top 10 filme preferate

   Leapsa asta am primit-o de la cine alta decat Simona, medicul meu preferat (dupa fratelo, bineinteles :P). Dupa cum zice si titlul, trebuie sa insir 10 filme din cele preferate si vizionate, bineinteles.

Simona, ce-ti fac eu tie daca ma mai lepsuiesti :)) .

1. What Women Want













2. Lord of the rings














3. Constantine


 











4. The Shawshank Redemption



 

 

 

 

 

 

5. Breakfast at Tiffany's

 

 

 

 

 

   

 

 

6. Kill Bill

 







7. Pulp Fiction

 







8. The Aristocats

 







9. People I Know 

 







10. The Devil's Advocate

 






  Ordinea este aleatorie, imi plac toate filmele de mai sus si nu le pot pune intr-un top.

  Pasez leapsa Laviniei, este noua in breasla dar are multe de aratat, va spun eu.

2 comentarii:

  1. In sfarsit! :)) Data viitoare tot la tine trimit leapsa! Stai numa` sa-mi parvina vre-una :)) Acum lasand gluma, iti multumesc ca ai acceptat leapsa, stii ca nu era obligatoriu.. Si mai stiu ca si tie ti-a placut! :)
    Referitor la filme.. si mie-mi plac 3,4,6,10. De celelalte nu prea-mi aduc aminte... Ce sa-i faci.. varsta! :))
    Te pup dulce-dulce

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. babooooo =)), vezi daca eu sunt mai tanara :))
      A trebuit sa intocmesc o lista cu doar 10 filme, ca asa erau mai multe, e foarte greu cand lista e lunga.

      Ștergere