21 februarie 2012

bookcrossing: "mananca, roaga-te, iubeste"


 Uh, este prima data cand particip la un bookcrossing, am mai auzit eu de asa ceva de la Simona si tot de la ea am aflat si de acesta. Sustin si eu acest gen de "leapsa" cu carti, este geniala ideea pentru devoratorii de carti, mai ales ca nu sunt prea ieftine si asa mai scutim cativa copaci. Ideea este sa lasam cartile sa circule, sa se bucure si alti cititori de ele. Buuuun....
  ....de data aceasta, bookcrossingul este initiat de catre Cristina (http://boutiqueechic.blogspot.com/2012/02/bookcrossing-eatpray-love.html), se adreseaza doar posesorilor de bloguri, concursul se incheie in data de 01 martie 2012.
  Cine doreste sa se inscrie, este invitat aici, conditiile sunt putine si foarte usor de indeplinit, dovada ca, Cristina doreste sa ne daruiasca aceasta minunata carte.

Urati-mi multa bafta!!!!!! :D

7 comentarii:

  1. Bafta multa! Interesant proiect, mi-as dori sa particip si eu odata! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Simona, poti sa participi si tu, asta este si ideea, nu? :) Multumesc pt urari

      Ștergere
  2. Sper sa castigi, eu am vazut filmul. E interesant, te ameteste la inceput, dar spre final incepi sa-ti pui intrebari despre cum decurge viata ta si daca ar trebui s-o schimbi cumva in mai bine. Ti-l recomand. Succes!

    RăspundețiȘtergere