1 februarie 2012

champignons bruns cu carnati




Incet, incet, ajung sa postez cate o mancare facuta in ianuarie sau cate o prajitura, sunt in urma cu temele. Astazi le-a venit randul ciupercilor facute in coproductie, eu le-am cumparat si prietenul meu le-a pregatit :D .


     Se iau cateva bucati de champignons mai mari, se curata, cozile le-am folosit la omleta se sareaza si pipereaza in interiorul palariei, am pus cate un varf de cutit de unt in fiecare palarie, cate o bucatica de cascaval si apoi doua feluri de carnat feliat. Deasupra am (mai bine zis le-a ) "capacit" ciupercile cu o alta felie de cascaval afumat. Le-am servit alaturi de mamaliguta calda.
    Nu este ceva complicat si nu necesita o reteta in mod special. Ciupercile se pot umple cu orice avem prin casa, se pot face chiar in zilele de post sau pt diete/alte regimuri alimentare, umplute cu legume.





pofta buna!!!!


6 comentarii:

  1. Foarte bune ciupercutele. Si langa mamaliguta arata extraordinar!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bunatate interesanta! Adevarul este ca cei mai buni bucatari sunt barbatii! Le debiteaza mintea niste combinatii... :) Eu insa incerc sa-l "scap" cat mai rar pe al meu prin bucatarie... nu de alta dar muncesc mai mult la spalat de vase si la facut curatenie! :)))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei da, barbatii sunt foarte inventivi, eu l-as scapa cat mai des in bucatarie, ca partea cu spalatul tot pe mine pica, nu-i place deloc :))

      Ștergere
  3. Gand la gand cu bucurie. Si eu am facut luni acest fel de mancare numai ca am pus sunca in loc de carnti. Adevarul e ca am facut numai de pofta, felul principal fiind o pizza super buna.
    Spor la treaba in continuare si sa mai dai retete bune.Pupici...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. he he, eu am facut, adica el :)), cu ce era prin casa

      Ștergere