24 februarie 2012

offf topic, mama ei de curiozitate

   Probabil cu acest post imi voi pune cenusa-n cap, dar nu ma intereseaza, deja e prea de tot. Ideea nu-mi apartine deloc, am preluat-o de la Monica, careia-i dau dreptate. A pus degetul pe rana. Uite ce zice ea legat de intrebarea: "nu ai copil?" sau "nu ai de gand sa faci copil?"
  "NU intrebati oamenii daca vor/isi doresc/ intentioneaza sa faca copii si mai ales cand. E ca si cand i-ati intreba daca si-o trag cu prezervativ au ba. "
  Parerea mea e ca punand o intrebare de genul puteti incomoda foarte tare. Poate acea persoana nu poate avea copii si nu veti face decat sa deschideti o rana. Sau poate chiar nu vor sau nu e momentul si nici treaba altora sa intrebe.
  Sunt intrebata si eu, destul de des si strang din dinti pentru a evita un raspuns urat si pe masura intrebarii.
  DRAGI CURIOSI, VOM FACE COPII CAND VREM SI CREDEM DE CUVIINTA.
  Mai exista o alta mare intrebare: "nu te mariti?" sau "cand te mariti?"
  Vreti sa stiti raspunsul? CAND VOI GASI PERSOANA POTRIVITA. SAU CAND PROBABIL MA VA CERE... Desi multi nu vor sa recunoasca, totusi traim intr-o lume a barbatilor si oricat de mult ai vrea tu femeie sa te casatoresti, tot dupa dl X trebuie sa astepti, te mariti cand TE CERE EL DE NEVASTA, cand el s-a saturat de burlacie.

  Va rog ca inainte sa mai intrebati stupizenii de genul, sa va ganditi de zece ori inainte. 

   Si stiti ceva, daca intrebarile de mai sus sunt indeplinite cu succes, vine urmatoarea intrebare: "cand faci un fratior celui mic?" Chiar nu e nevoie sa continuati cu acest sir de intrebari lipsite de sens si pline de curiozitate.

PS daca sunteti de acord cu mine, va rog sa preluati ideea, ca pe o leapsa :D



11 comentarii:

  1. Like!
    total de acord - chiar sunt niste intrebari enervante si destul de incomode
    Si pe mine ma streseaza unele persoane cu "Cand te mariti?", desi s-a mai schimbat un pic centrul atentiei spre partea economic-profesionala si pe toti ii intereseaza "Unde lucrezi?" si alte asemenea.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)...buna asta! intr-adevar e enervant sa tot auzi: " Dar voi cand faceti nunta"?..cand vom avea bani, chef, etc! nu ne-am hotarat, asa ca asteptati, asteptati, asteptati! daca e cazul, veti afla! :D

    La fel de incomoda e si asta cu :"unde lucrezi"?- pai pe vremurile astea e bine c aam unde lucra! ca pot sa dau din coate pentru un salariu "innfim" si imi fac loc printre sleahta de nepoti, nepoate, fini si fine ale Cuiva Sus- Pus!

    Si la fel cu "cand faci un bebe"?- cand voi fi pregatita? suntem cumva la un maraton? scrie undeva ca pana-n 30 de ani trebuie sa ai copii?

    RăspundețiȘtergere
  3. As avea atatea de spus legat de subiectul asta , dar sunt asa de obosita , incat creierul meu nu poate procesa atatea lucruri . Eu am invatat de la mama mea sa nu bag in seama oamenii , vorbele si intrebarile lor . Ea imi tot zice " Mama , vine cineva la usa sa te intrebe daca ai ce manca ? Lumea e rea , le place lor sa-si bage nasul unde nu le fierbe oala " . Daca esti fericita si multumita cu ceea ce esti si cu ceea ce ai .. Niste acte nu-ti pot aduce fericirea daca nu o ai in relatie . Si daca o ai , niste acte nu o intretin .

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehehe! Direct la fix! Sunt stresata rau de intrebarile astea! Iar faptul ca sora-mea mai mica este insarcinata deja cu al doilea copil... nu ma ajuta deloc! :) Ma bucur enorm ptr ea si o iubesc pe maimuta de nepoata-mea de mor, dar... fiecare cu treaba ei!
    DA, am 33 de ani si nu sunt casatorita legal! Si ce dom`le, daca ai hartia aia se schimba ceva?? Doar numele! Ete ca poate-mi place mai mult al meu (desi numele noastre sunt relativ apropiata, si chiar se "lipeste" mai bine al lui de prenume)! Sau poate ca am asteptat legalizarea contractului prenuntial (nu de alta, dar fiecare cu chilotii si sosetele lui! :))))
    Cand ne vom casatorii?? Poate atunci cand va venii un bebe... Cand va venii un bebe?? Atunci cand vom avea posibilitate sa-i oferim tot ce-i mai bun!! Si mai sunt atat de multe de facut... Cred ca toate avem aceste planuri!
    Te pup si te felicit si pe tine si pe Monica! Hai ca nu ma mai opream! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe mine ma streseaza cu intrebarea Cand mai faci unul?Etete,de asta nu pot unii sa doarma,ca nu stiu viata mea privata.Deja m-am plictisit de intrebari stupide,asa ca nu le mai bag in seama.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. :))) am rascolit cata cu subiectul asta. Asa este, trebuie sa-i ignoram pe acesti bagareti de seama, dar din experianta mea va spun ca insista pana trebuie sa le raspunzi si nu sunt chiar oricine in viata ta ca sa le spui raspicat "ce te fffreaca grija?"

    RăspundețiȘtergere
  7. of, daca ai sti cat de mult te inteleg si sunt de acord cu tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) bine ai venit pe blogul meu. Nu sunt singura in situatia asta

      Ștergere