16 martie 2012

concurs-Wrap MeiTaiBebe





  Dupa o lunga pauza vin cu un concurs lansat de MeiTaiBebe. Este vorba despre doua premii superbe, detaliile le gasiti AICI.







   [Nu sunt inca mamica, dar asta nu inseamna ca nu ma pot pregati pentru pasul fericit care urmeaza. Invartindu-ma tot prin cercuri cu mamici am tot auzit despre acest gen de purtare al copiilor si este foarte laudat. Imi place mult ideea si cu siguranta la momentul potrivit voi avea si eu unul, primit cadou :D sau achizitionat de mine.]

  Deci, revenind la concurs, pasii sunt foarte simplii:
-sa scrii pe wall-ul paginii ce premiu iti doresti
-sa dai share pe wall-ul tau
-in comentariul lasat sa spui cu ce nume ai dat like pe FB
-si optional pentru cine are un blog, sa scrie despre acest concurs.

   Concursul se desfasoara in perioada 16 martie - 17 aprilie 2012 pana la ora 00:00 .
   Eu am facut o sinteza, pentru detalii si o corecta abordare a concursului cititi cu atentie AICI.

2 comentarii:

  1. Bine ai revenit Strumfito! Cam rarut..
    Iti urez multa bafta la concurs.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, multumesc :), da in ultimpul timp am fost absenta si asa va fi o perioada :(

      Ștergere