24 mai 2012

malaius cu dovleac

   Stiu, vremea dovleacului este toamna, la fel si prajiturile cu dovleac (si iarna). Malaiul l-am facut in sezon, dar n-am avut timp sa vi-l arat. Cu intarziere, sa servim un malai usor si rapid numai bun langa o ceasca de lapte sau cafea.

INGREDINTE:

  • 4 oua
  • 100 ml ulei
  • 150 g zahar
  • 200 g faina
  • 1cana si jumatate de dovleac ras
  • 1 plic praf de copt
  • 1 lingurita esenta de vanilie
  • 1/2 lingurita praf de scortisoara
  • 2 linguri nuci taiate
  • 2 linguri stafide
PREPARARE:
  • albusurile se bat spuma
  • galbenusurile se freaca cu zaharul si esenta de vanilie pana isi dubleaza volumul, se adauga uleiul
  • am pus albusurile spuma peste galbenusuri si am amestecat cu grija sa nu se lase prea tare albusurile
  • incorporam faina amestecata cu praful de copt, se adauga dovleacul ras, nucile, stafidele si scortisoara
  • se amesteca pana se omogenizeaza compozitia si se da la cuptorul incalzit la foc mediu, timp de 30-45 de minute.
si cateva bucati pt. dvs.

   Recunosc ca eu l-as face si intr-o zi de duminica, chiar in toiul verii, pentru ca se pregateste foarte repede si e gustos.

7 comentarii:

  1. ce-mi plac prajiturile cu dovleac! arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc si eu le ador. Incearca biscutii cu dovleac, ii am la prajituri, de aia sunt indragostita

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am mancat niciodata prajituri cu dovleac... decat placinta. Cred ca-i foarte buna.
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt o gurmanda, ce sa fac, ador si dovleacul sub orice forma :)) . Mai Simo mai, vezi ca ma tin de treaba si fac postari :P , daca am timp, pun prajitura facuta aseara pt ziua mea ce va veni :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie-mi place dovleacul! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebe sa fie fain, dar cata faina se pune?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noroc cu tine, ca altfel ramanea mult si bine reteta fara faina :)). Multumesc ca m-ai atentionat, am actualizat. 200 g :-*

      Ștergere