30 mai 2012

paine cu ou si cascaval

 
   Intr-o dimineata de iarna, cand e o placere sa lenevesti in pijama pe canapea, cu o cafea in fata (ceai sau lapte pt altii), am dejunat ceva mai special.
   De suficienta vreme mi se facuse pofta de paine cu ou, in dimineata cu pricina am avut si timp si materialele necesare ca sa-mi satisfac pofta (desi fac paine de casa, nu exagerez, noi ne fiind consumatori de paine, decat de dragul gustului deosebit pe care-l are fiind facuta in casa).



   Zis si facut, m-am scurs de sub patura caldurosa si am inceput sa-mi pregatesc terenul astfel:

  • 4 felii de paine
  • un ou intreg batut bine
  • faina intr-o farfurie intinsa
  • putin lapte intr-o farfurie adanca
  • 4 felii de cascaval de dimensiunea feliilor de paine
  • o tigaie cu ulei incins 
Preparare:
  • am prajit feliile de paine si cat au fost fierbinti am pus cate o felie de cascaval pe fiecare paine, astfel incat ele se topesc putin si adera mai bine, vor arata ca un sandwich
  • cine vrea poate adauga putina sare, eu nu am pus, cascavalul era suficient de sarat
  • sandwichul l-am trecut prin lapte, faina, ou si apoi la prajit in ulei incins. 
  • se scot pe un servetel de hartie pt a se absoarbe surplusul de ulei
  • si gata micul dejun
  
    Recunosc ca nu fac foarte des paine cu ou si nu prea stiu de ce....???

       POFTA BUNA!!!

10 comentarii:

  1. ce dragut...eu nu fac , dar o prietena face des si mananc cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  2. eu pun intre 2 felii de paine o felie de cascaval si asa pun in oua

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stii ca si eu ma gandeam? dar cum nu ma omor dupa atata paine....

      Ștergere
  3. Mie nu mi-a trecut prin cap sa procedez asa...o alternativa mai consistenta pentru painea simpla cu ou...:P Merci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e absolut delicios si cum tu esti consumatoare de paine, poti face ca Andrea Voitsuk, de mai sus.

      Ștergere
  4. Foarte tare,imi inchipui ca e si foarte gustos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o daaaaaa, painea cu ou e buna ea si simpla, ce o mai adoram in copilarie

      Ștergere
  5. De cand n-am mai mancat paine cu ou... :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de mult timp, nu? :) sa ai o zi superba si un weekend minunat

      Ștergere