15 iunie 2012

absenta motivata

   Am sa incep iara perioada de absentare, dar din cu totul alte motive decat data trecuta. Daca pentru absentele din trecut nu am dat explicatii, acum o voi face deoarece am scuze de scuze :P .
   Eu vara, la fel ca si iarna, prind un chef de viata de nu va imaginati. Sunt tare zburdalnica, exact ca un copil mic, nu ma poti tine in casa








decat atat cat e de musai....mai trebaluiesc prin casa cat sa nu ma manance serpii, vorba mamei :)), in rest valea afara....afara insemnand nu in fata blogului ci la munte sa ne racorim sau la tara la parinti unde desi nu dau la sapa (ca tata nu ne lasa, cica e gradina lui), trebuie sa strang recoltele...in colaborare cu cumnatele.....bine bine, recunosc ca ele fiind din sat, lucreaza mai mult decat mine la gradina si le multumesc, ca mananc de pe spatele lor....norocul meu cu ei toti.
  Saptamana aceasta am strans mararul pentru al pune pe iarna, va spun cum:  ales, facut buchetele, spalat, tocat cu cutitul, lasat la zvantat cateva ore, bagat in caserola si varat in congelator.


   Duminica am stat cu "dosul" in sus si capul in jos timp de doua ore impreuna cu boyfrendu' sa culegem mazarea pastai.Nu vreti sa stiti cum ardea soarele a ploaie de m-am parlit toata, noaptea a si fost o ditamai furtuna, pentru prima data in viata mea mi-a fost frica.
  Luni si marti am stat de am desfacut la mazare tot in colaborare cu boyfrendu', ca dor la iarna si el consuma :)). Mazarea boabe am pus-o pe iarna asa: desfacut pastai mazare, spalat boabele in cateva ape, lasat in ciur la scurs, portionat in pungi si varat la congelator.

  ....si am facut si dulceata de capsuni, am sa revin si cu postarea...ca reteta nu e vreo chestie...cea traditionala :P.

   Ce ziceti, ma scuzati asa peste vara daca nu-s? :D Sunt motivata ;).

   VA DORESC SI VOUA SA AVETI PARTE DE CAT MAI MULTA RELAXARE.

6 comentarii:

  1. si eu ”bacataresc ” ..imi face mare placere..eu prefer mararul pus in pungute la congelator, din verdeturi uscate fac un mixt cu din toate numai bun pt mancaruri si fripturi...de astazi te urmaresc prin gfc

    Te astept si pe blogul meu daca nu ai poposit pana acum pup
    http://bebicisimamiciperfecte.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit, ma bucur ca m-ai gasit, am sa trec si eu pe la tine. Sa stii ca metoda la plic de punga o practic si eu, le si videz..practic pun in mai multe feluri, de data asta am facut asa, din lipsa de timp si pt ca eu folosesc mult marar, in cantitati mari :))

      Ștergere
  2. te scuzam, te scuzam :d...ai si o bila alba ca l-ai convins pe boyfriendu" sa te ajute.da-mi si mie reteta ...hehehe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pfffffff, nu stiu daca e utila pt toata lumea, eu am aplicat nesimtirea, nu am mai facut nimic in casa (nici macar curatenie si e greu sa stai in deranj si mizerie dar era de musai) pana a zis sa facem sa dregem ca nu se mai poate, operatiune repetata ca sa intre in sange :d. Acuma ma ajuta la toate treburile casei, sunt foarte mandra de el ;)

      Ștergere
  3. Cine ar mai putea zice ceva la asa motiv, nu prea ai cum sta in casa pe asa vreme...Frumos peisajul.....!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alice, e placut sa iesi sa te racoresti intr-o padure sau parc, mai ales noi orasenii...luam foc intre betoane :))

      Ștergere