29 iunie 2012

pui cu legume


   Cine nu stie sa faca pui cu legume, o mancare pe cat de banala pe atat  de buna. Ia putin timp pt pregatire, dar ceva mai mult pt a se face, dar cui ii pasa, atata timp cat nu stam la cratita sa amestecam pe acolo.


Se incepe cu vasul roman , il lasam la inmuiat in apa rece timp de 15 minute.




   Necesar: una bucata pui, partile pline de carne cum ar fi piptul, pulpele si aipile si multe legume (cartofi, marcovi, mazare, fasole verde, ceapa si ce o mai fi. Nu am cantitati, totul merge la ochi si la ce avem prin casa. 
   Pregatire: daca sunteti la dieta sau exista un bolnav de diabet, carnea de pasare se va curata de piele si nu se vor folosi aripile. Se scurge de apa vasul roman si se umple cu bunatati. Am condimentat carnea cu sare si piper pe care am asezat-o pe fundul vasului. Legumele le-am amestecat initial si potrivit de sare si le-am presarat pe deasupra  puiului. Am pus capacul vasului si am dat la cuptor cam 30 minute dupa care am scos capacul si am mai lasat pana s-a evaporat din apa si puiul dadea mici semne de a se praji.





  
   Este ideala mancarea daca nu vrei sa consumi mancare grasa, puiul fara piele in vas roman este foarte usor. Dupa cum ati vazut nu am folosit deloc alte grasimi. Puiul meu este cu piele deoarece eu o ador, dar chiar si asa, nu se compara cu puiul gatit in grasime.
  Se serveste ardei gras copt.

      POFTA BUNA!!!

11 comentarii:

  1. Ai ai , ce bine arata :P Ce pofta mi-ai facut .. si cu ardei copti .. preferatii mei :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noua ne place mancarea facuta la vasul roman! N-am mai facut de multisor pui cu legume, dar trec pe lista!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bunatate ai gatit aici!!!!!! Si in vas roman, deja imi ploua in gura!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bun si sanatos.Arata tare bine !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine arata si ce frumos l-ai prezentat! Place mult

    RăspundețiȘtergere