26 iulie 2012

tag...tag...tag ..... = leapsa

   O perioada buna de timp am scapat de asa ceva :P, nu ma deranjeaza sa fiu nominalizata la tot felul de cadouri de genul. Ce se intampla de fapt: blue roses m-a nominalizat la un blog award, trebuie sa raspund la urmatoarele intrebari:


1. Ce visai sa te faci cand erai mica?
2. Unde ti-ar placea sa pleci in vacanta (e vis, cheltuielile nu conteaza)?
3. Ce stil iti place cel mai mult? (sport, casual, elegant etc)
4. Care e culoare preferata (oja, machiaj, haine)?
5. Cine este persoana care te-a influentat cel mai mult?
6. Iti place sa gatesti? Care este reteta ta preferata (daca raspunsul e nu, la prima, tot ai un fel de mancare preferat, nu)?
7. Ca bloggerite cred ca toate ati participat la campanii de testare. Care a fost produsul cel mai impresionant pe care l-ati recomandat apoi cu caldura, l-ati recumparat etc.?
8. La capitolul ingrijire, ce va preocupa cel mai mult (fata, par, corp, unghii etc.)?
9. Care e cea mai 'dezastru' greseala de machiaj observata de tine? (ex. mie mi se pare nasol rujatul excesiv/aplicat incorect de ajunge rujul pe dinti)
10. S-a intamplat sa va impresioneze un film in mod deosebit? (lacrimi, poate, dar si sa va faca sa schimbati ceva in viata voastra, sa aveti o epifanie moment de claritate)
11. Daca se intampla ceva si trebuie sa impachetati o singura valiza, mica, in graba, care sunt lucrurile care ar avea prioritate?
   
   Am intarziat sa fac acest post deoarece am fost intr-un mic concediu, practic un weekend prelungit mai mult, iar la intoarcere numai timp de blog n-am avut :(.
Incerc sa raspund acestor intrebari cat mai scurt posibil :P.

  1. cand eram mica mica ma vedeam lucrand la birou cu pixul in mana, imi placea postura aceasta, vazand-o pe mama la fel, foarte eleganta si frumoasa , mai tarziu cand aveam cat de cat discernamant, mi-am dat seama ca mi-ar place sa fac liceul de arte plastice (nu mi-a iesit), am ajuns ce mi-am dorit prima data...deci sa avem grija ce ne dorim ca s-ar putea sa se intample :))
  2. JAPOOOOONIIIIIAAAAA
  3. toate, nu pot alege, fiecare situatie in care ma aflu necesita o anumita tinuta, nu vreau sa aleg pt ca nu pot.
  4. oja = nuante de rosu (mai folosesc si altele, asta e preferata) ; machiaj = nu folosesc ce-mi place ci culori care-mi stau bine, datorita varstei nu-mi mai permit luxul de a folosi de exemplu verdele, imi inaspreste trasaturile si ma imbatraneste mai rau. Folosesc portocaliu, galben, mov, combinatii intre ele. haine = aici sunt papagal, dar ador portocaliul, verdele si rosul, nici aici nu pot alege intre ele.
  5. parintii, ambii m-au influentat la fel de mult, nu pot nominaliza doar unul
  6. gatesc de placere si mi-am dat seama ca nu stiu care e reteta mea preferata, daca mai demult aveam  una, acuma nu stiu, mult prea multe imi plac, dar sunt o supista convinsa, imi place supa cu galuste de gris
  7. nu am participat la campanii de testare 
  8. fata, corp, unghii
  9. nu-mi place contrastul mare intre sprancene si nuanta parului si a pielii (sprancene vopsite nepotrvit sau tatuate). 
  10. da, filmul THE NOTEBOOK m-a facut sa plang foarte tare, cu suflat de nas, ochii rosii :))
  11. absorbante, actele, crema de galbenele, advil, parasinus, plasture, fasa elastica, periuta de dinti si pasta de dinti, prosop, ochelarii de soare, (daca e vara) haine subtiri si un rand de haine groase, (daca e sezon rece) hainele de sezon cate intra in valiza dupa ce am pus primele pana la haine :D
   Draga Blue Roses astept sa vad ce zici :P.

  Pasez aceste intrebari.....ma mai gandesc

5 comentarii:

  1. si ceva de papa ? nimic nimic :) ????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceau coco, o sa vina si ceva de papa in curand, doar ca nu am avut timp, am fost plecata in concediu :)

      Ștergere
  2. Si mie mi-a placut Notebook, dar la "cel mai cel" primul care-mi vine in minte e "La vita e bella"
    Cat despre campaniile de testare, am limitat eu poate prea mult, multe bloggerite se inscriu in astfel de campanii, dar poti sa folosesti si sa recomanzi un produs si fara sa-l fi primit intr-un astfel de context. De ex. imi place foarte mult lotiunea tonica Apidermin si pe asta nu mi-a dat-o nimeni, dar am ajuns la ea dupa ce am primit cateva produse de la acelasi producator - o laud mai mult decat produsele primite :)
    cat despre ultima intrebare - graba, mai, arde, cel putin asa ma gandeam cand formulam intrebarea, doar ca nu am vrut sa pun 'incendiu' intr-o postare asa vesela - ce este cel mai important? Gen acte, bijuteriile coroanei etc. :)
    Ma bucur ca ai avut timp de acest tag, dar vezi ca avea mai multe chestii pe acolo, inclusiv sa spui 11 lucruri despre tine (fara intrebari), sa iei si tu vreo 11 persoane la intrebari ...
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. He he , deci imi place foarte mult vitamina E, de cand am descoperit-o nu mai ma pot lipsi de ea si poate asta as recomanda din tot ce folosesc eu, pe parcursul vietii mi-am dat seama ca ce-mi face mie bine nu se potriveste si altor persoane. Cat despre mini mini valizuta, chiar daca ar arde, tot astea le-as lua deoarece in afara de haine sunt toate pregatite tot timpul pt plecat, fac multe drumuri si deci sunt bine pregatite sa le var in geanta si pa pa :)).

      Ștergere
    2. si mi-am adus aminte ce am luat in fuga la un cutremur, cand aveam 10 ani :)), mi-am luat fratiorul din pat, care avea 2 ani si am fugit =))

      Ștergere