27 iulie 2012

tag...tag...tag...=leapsa 2

...deoarece am fost foarte superficiala in a citi acest blog award, revin cu cateva completari.


  1. Post the Liebster Award image on your blog.
  2. Each person must post 11 things about themselves.
  3. Answer the question the tagger has set for you plus create 11 question for the people you've tagged to answer.
  4. Choose 11 people and link them in your post.
  5. Go to their page and tell them.
  6. Remember no tag backs!

Si....:
  1. problema rezolvata
  2. 11 lucruri despre mine, greu de spus: 1. sunt mica de inaltime, 2. prestez o munca de birou, 3. prefer iesirile la munte, nu urasc marea dar nu as vizita-o mai des de o data la 5 ani, indiferent de mare mai putin cea romaneasca, colcaie de manelisti si cocalari, 4. nu-mi plac manelistii, cocalarii si persoanele  care au o privire tampa, incerc sa ma feresc de ei atat cat depinde de mine, 5. sunt foarte otimista din fire, nu e ceva cultivat de mine, 6. nu stiu cum si de ce dar cel mai bine ma inteleg cu minoritatile din Romania :)) , imi place de ei pt ca am observat o mai mare perseverenta in ceea ce fac si parca lupta mai mult pt ceea ce-si doresc, 7. cand eram mica citeam cu forta, aveam norma impusa de mama, acuma regret enorm ca nu am suficient timp ca sa citesc, 8. iarna ce a trecut am invatat sa merg cu snowboard-ul si-mi place atat de mult incat vara aceasta am visat de cateva ori ca e iarna si sunt pe partie,    

9. iubesc iarna, prefer concediile facute iarna in loc de cele facute vara, 10. sunt o fire energica, 11. am fost crescuta de bunici (din diverse cauze, va rog sa nu dezbateti aceasta problema gen ca nu e ok ca e nevoie de mama etc, va multumesc pt intelegere) , anul trecut i-am pierdut pe ambii la un interval de 3 luni, prima a fost bunica. Acest eveniment s-a intamplat dupa ce am trecut eu personal printr-o situatie neplacuta pe parcursul a 2-3 ani. Toate aceste evenimente si-au lasat amprenta asupra psihicului meu si a fost necesar sa merg la psiholog si bine am facut, am gasit unele raspunsuri la problemele mele.

3.- 4. trebuie sa raspund celor 11 intrebari lasate de blue roses, am raspuns aici si sa "fabric" alte 11 intrebari pentru persoanele pe care le voi tagui. Deoarece nu am timp, am sa copii unele intrebari de la Blue Roses, sper sa nu te superi draga. Si sa aleg 11 persoane, sa vedem....:
Intrebarile sunt: 


1. Ce visai sa te faci cand erai mica?
2. Unde ti-ar placea sa pleci in vacanta (e vis, cheltuielile nu conteaza)?
3. Ce stil iti place cel mai mult? (sport, casual, elegant etc)
4. regreti parti din viata ta, anumite actiuni, decizii luate, ai schimba ceva?
5. Cine este persoana care te-a influentat cel mai mult?
6. ce faceti cu hainele pe care nu le mai purtati?
7. Ca bloggerite cred ca toate ati participat la campanii de testare. Care a fost produsul cel mai impresionant pe care l-ati recomandat apoi cu caldura, l-ati recumparat etc.?
8. La capitolul ingrijire, ce va preocupa cel mai mult (fata, par, corp, unghii etc.)?
9. ai anumite aspiratii, iti pui target in anumite actiuni? 
10. S-a intamplat sa va impresioneze un film in mod deosebit? (lacrimi, poate, dar si sa va faca sa schimbati ceva in viata voastra, sa aveti o epifanie moment de claritate)
11. Daca se intampla ceva si trebuie sa impachetati o singura valiza, mica, in graba, care sunt lucrurile care ar avea prioritate? 

Persoanele selectate sunt:
Diverse cititorul meu fidel ;)
Simona
Gaby
Amalia
Krmen
Monica
Kryss 
Roxi
MoGio

5. i-am instiintat
6. no tag backs - ok ok

Mult spor la leapsa :)) , nu ma supar daca nu onorati minunatul "cadou", este lung si cere timp. Va pup si spor la lecturat :))



6 comentarii:

  1. multumesc mult , draguta...ma bucur sa va cunosc mai bine asa...dar , eu nu sunt chiar interesanta :)
    am un eveniment foarte important in viata , acum , repede...si putin timp :)...pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu este nici o problema, sper ca evenimentul sa fie placut :)

      Ștergere
  2. In cateva din "lucruri despre mine", ma regasesc si eu.. inclusiv faptul ca am fost crescuta de bunici :) Pupici si multumesc de tag, imi voi face timp sa-l preiau, ca doar imi esti draga :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru premiu!
    Rosiile tale sunt geniale...........nu am putut lasa comentariu la ele, dar am tinut sa-ti las undeva!

    RăspundețiȘtergere