9 august 2012

Tortilla spaniola


  Am fost in Spania, nu v-am zis, nu? Mai corect spus, am trait o perioada in Spania, in Madrid si prin imprejurimi.

  Pe langa multe alte mancaruri care mi-au placut enorm de mult s-a numarat si tortilla, varianta simpla, clasica si rapida. Este un fel de omleta, dar mult mai consistenta, foarte satioasa, dar cu siguranta stiti. Totusi va arat cum o fac eu repede la micul dejun. Na nu foarte repede cam 45 de minute, insa merita efortul.


   INGREDIENTE:

- 4 oua intregi batute cu telul
- 4 cartofi medii taiati rondele (mai groase decat la chipsuri)
- 1 ceapa mare sau 2 mai mici taiata rondele
- sare si piper
- eu am ras si un morcov deoarece se vestejea deja, dar pana acuma nu am folosit.


   PREPARARE:

  • cartofii se prajesc in ulei, pe rand si se scot pe un servetel
  • se caleste si ceapa pana devine aurie si se scoate pe un servetel
  • am amestecat ouale batute, cu cartofii si ceapa, am condimentat si am pus omleta (tortilla) in tigaie pe foc
  • se lasa la copt ca la omleta si se intoarce si pe partea cealalta. Eu pun o alta tigaie capac si o rastorn, mi se pare mai usor, asa ramane omleta intreaga.





   Am servit-o cu morcov ras deasupra, boyfrendul a avut nevoie si de carne pe langa :))



          POFTA BUNA!

11 comentarii:

  1. Super, chiar voiam sa invat si eu cum se face, nu am mancat niciodata, dar sunt sigura ca mi-ar placea...
    O sa dau de stire daca mi-a iesit... :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand aud de tortilla ma gandesc si eu la Spania...o tara superba :)
    Faina reteta ;)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bunatate ai facut tu aici!!
    Imi place foarte tare noua fata a blogului tau!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca ceva pe placul sotului meu,este mare amator de oua.

    RăspundețiȘtergere
  5. Delicioasa,o fac si eu foarte des vara!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mama mea face destul de des,nu am stiut niciodata ca e tortilla:))

    RăspundețiȘtergere