1 decembrie 2012

Coronite de Advent

   Nu sunt catolica ci doar imi plac decorurile de Craciun. Am inceput sa iubesc sarbatorile de iarna odata cu sosirea in viata mea a prietenului meu si vreau sa le sarbatoresc cat mai frumos posibil, casa sa fie cat mai decorata si calduroasa/primitoare. 
  Despre Advent nu va pot spune mare lucru, mai bine cautati pe google, am gasit diferite explicatii si definitii.
  Mai bine va delectati cu cele trei coronite confectionate de mine, pentru cele doua cumnate si una pentru mine.









pt cumnata mica


pt cumnata mare


si a mea
 Ce parere aveti? Voi cum va pegatiti pentru sarbatorile de iarna?

8 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt!! Felicitari ptr rabdare si idei! Pupici si.. La Multi Ani romancuta draga!

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoase , bravo...si eu mesteresc diverse :)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte dragute! pacat ca eu n-am timp anul acesta de decoratiuni, doar de cele pe care trebuie sa le pregatesc impreuna cu strumful meu pt. scoala...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Important este ca totusi te delectezi, chiar daca sunt pt scoala, sunt facute cu strumful si asta este minunat :)

      Ștergere
  4. Sunt minunate!!! Felicitari pentru ideile acestea minunate!

    RăspundețiȘtergere