3 decembrie 2012

Targul de craciun de la Viena



   Intotdeauna am fost fascinata de Viena, mi-am dorit cu disperare sa ajung la Targul de Craciun. Din diferite motive si cauze independente de mine nu am reusit sa-mi satisfac aceasta placere, desi Viena este atat de aproape...pana in acest an. Cum speranta moare ultima, anul acesta mi-am stresat iubitul sa ma duca la targ. Ce nu face barbatul pentru femeie cand o iubeste..., si uite ca pe 17 nov. eu ma plimbam prin Viena. 
  Mi-a intrecut asteptarile, este cu mult peste ce am citit si ce mi s-a povestit, cu drag ma voi reintoarce in acest oras minunat. Pana atunci, va las sa vedeti cateva poze.


...am uitat sa va spun ca sunt deliciosi carnatii :D














    Si imi doresc foarte mult sa mai ajung la Budapesta, dar la anul.

    Pe la ce targuri ati ajuns, care targ vi-ar place sa-l vedeti?

   P.S. daca mergeti in sezonul  rece, va sfatuiesc sa va luati haine mai groase, este mult mai  rece decat la noi (ma refer la orasul Timisoara) si bate vantul. 

16 comentarii:

  1. Si eu as vrea :(, sunt superbe pozele...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos. Si eu mi-as dori sa merg in Viena. Ma bucur pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum ii ziceam si Simonei, poate ajungi si tu la un moment data, nu se stie.

      Ștergere
  3. Ce ma bucur ptr tine ca ti-ai indeplinit un vis.. Foarte frumoase pozele si Strumfita! :-* Mi-ar place sa ajung si eu la Viena, dar mai de Craciun atunci.. cica-i minunat!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Suuuupeeeerb! Si eu imi doresc sa ajung la Viena si nu ma supar nici daca nu este tocmai in perioada Craciunului :P
    Eu weekendul trecut am fost in Budapesta, aproape in fiecare an merg, este absolut minunat si targul de la ei! Ce frumoasa este aceasta perioada din an... :)
    Te pup si multumim ptr poze :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da draga, am vazut ca ai fost la Budapesta si dupa pozele vazute la tine si la alta persoana, sa stii ca anul acesta este mai frumos la vecinii nostri unguri. Din pacate anul acesta nu mai ajung, nici macar la Szeged :(

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Intr-adevar, dupa cum am zis, este peste asteptari.

      Ștergere