26 martie 2013

chec de conopida


   Buna ziua doamnelor, domnilor.


  Am revenit dar nu pentru o prezenta constanta pe blog, ci doar pentru a va saluta si a mai pune o mancare usoara si rapida pe blogul meu cam abandonat. Motivul absentei mele de pana acum si ce va urma, il voi dezvalui si povesti la momentul potrivit. Insa pana atunci va invit la Chec/chiftea de conopida.












Ingrediente:
  • 1 kg conopida
  • 4-6 fire ceapa verde
  • 2 felii de paine inmuiate in lapte si stoarse bine
  • 2 oua
  • 4 linguri pesmet
  • sare
  • piper
  • marar
  • ulei optional
Prelucrare:
  1. conopida se fierbe cca 10 min in apa cu sare, sa fie fiarta pe treisfert
  2. ceapa se toaca si se caleste putin 
  3. cand a fiert conopida, se scurge de apa si se toaca marunt cu cutitul
  4. se omogenizeaza conopida cu ceapa verde calita si ingredientele de mai sus (ouale intregi, nu se bat cu furculita) mai putin uleiul. Amestecati bine aluatul rezultat si daca este prea lipicios si credeti ca mai e nevoie, mai puteti adauga putin pesmet.
  5. compozitia rezultata eu am pus-o intr-o tava de chec si am dat-o la cuptorul preincalzit la 180 grade Celsius, timp de cca 45 de min.
  6. pentru cine doreste chiftele clasice, se formeaza bilute din acest aluat si se prajesc in ulei
  7. in functie de cum optati sa definitivati aceasta reteta, asa va fii si rezultatul gustului.



       Eu va doresc pofta buna!!!

9 comentarii:

  1. Wow, ce fain arataaaaaa...deci fac clar din asta in weekend!! :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga ce atenta ai fost :-*. E demential de buna si usoara.

      Ștergere
  2. Bine ai venit fata draga!! Sper ca toate-s bune la tine..
    Preparatul tau este absolut delicios... tocmai mi-a dat mama o conopida.. daca am timp incerc reteta ta!
    Pupici si.. ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine te-am regasit Simo draga :-*, sa stii ca te citesc, din umbra, asa fara comentarii :)
      Multumesc ca ai trecut pe la mine ;)

      Ștergere
  3. N-am stiut ca exista asa ceva.. dar nu arata rau! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna reteta. A mancat tot familionul . O bucatica mi-au mai lasat si mie :) .

    RăspundețiȘtergere