8 iunie 2013

donuts



…sau gogosi americane. Se fac foarte usor si sunt ieftine. Reteta e luata de pe un site cu ceva aparate electrocasnice, dar nu tin minte exact de unde.

Ingrediente:
  • 300 g faina
  • 60 g zahar
  • 200 ml apa
  • 1 plic praf de copt
  • 1 plic zahar vanilinat
  • 1 varf de cutit cu sare

Preparare:

  • Amestecati ingredientele pana ajungeti la o compozitie omogena.
  • Aluatul trebuie sa nu se lipeasca de maini, daca mai e nevoie adaugati apa sau faina, dupa caz.
  • Se lasa la odihnit 10 min, dupa care se intinde o foaie cu o grosime de cca 1,5 cm.
  • Cu un pahar se decupeaza cercuri de aluat, pe care le vom lasa la odihnit inca 5-10 minute.
  • Se prajesc in ulei incins, pe ambele parti.





Sugestii decorative:
  • Cu zahar pudra simplu sau cu aroma de scortisoara
  • Cu glazura de lamaie: se amesteca suc de lamaie cu zahar pudra, se pensuleaza gogosile
  • Cu miere de albine, gem sau chiar ciocolata



   Va doresc

                       Pofta buna!!!

10 comentarii:

  1. Gogosele!!!!!!!!!!! Ce pofta mi-ai facut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa m-am apucat si eu de ele, din pofta. Am vazut la Maruta la emisiune :))

      Ștergere
  2. Mor dupa gogosi infuriate si infoiate, cu sau fara umplutura! Ti-au iesit apetisant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dor imi este de niste gogosi...
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te inteleg perfect, mai rau e cand intra mirosul de la vecini, atunci pofte :))

      Ștergere
  4. Pfuu ce pofta de gogosi mi-ai facut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa patesc eu pe alte bloguri :)). Gogosile astea se fac repede, asta e avantajul.

      Ștergere