26 ianuarie 2015

crochete de somon


   
    

     Bine v-am regasit dragii mei si La multi ani!!!
     Mi-a fost dor de blog si de voi, cititorii mei. 

    

    Astazi vin in intampinarea voastra cu aceasta minunata reteta de crochete. De mult timp mi-am propus sa ii fac copilului, care devine tot mai mofturos. Va recomand cu drag sa faceti o incercare si cu siguranta veti repeta experienta.

Ingrediente:
  • 55 g ceapa 
  • 165 g somon (sau alt peste)
  • 150 g cartofi fierti in coaja
  • 3 linguri pline bine cu pesmet
  • 1 ou intreg
  • ghimbir proaspat cat un bob de fasole
  • separat pt tavalit inca 1-2 oua si pesmet

Pregatire:
  • ceapa se toaca
  • pestele se taie in cuburi
  • ceapa si pestele se pun intr-un vas termorezistent cu putin ulei si se dau la cuptor pana se aureste ceapa

  • cartofii se fierb in coaja si se curata bine apoi
  • se pun ceapa, pestele, cartofii, pesmetul, oul si ghimbirul in vasul blenderului. Se amesteca totul pana devine un pireu fin si se potriveste de sare, daca mai doriti si alte condimente (dupa mine ajunge ghimbirul)

  • separat am batut un ou si intr-o farfurie am presarat pesmet
  • am pregatit o tava tapetata cu hartie cerata si cuptorul l-am incins la 240 grade Celsius
  • cu mainile trecute prin jetul de apa, am format crochete pe care le-am trecut prin ou si apoi prin pesmet. Le-am asezat in tava si le-am dat la cuptor pt cca 20 min, timp in care le-am mai rasucit.


  • am incercat si o alta modalitate de a le face. In oul batut am pus pesmet si prin acest amestec am trecut crochetele (vezi in dreapta imaginii). Sunt bune si asa, dar eu le prefer crocante, cu pesmetul separat.

    Mie mi-au placut, la fel si copilului care cu greu m-a lasat sa fac cateva poze, apoi a navalit la farfurie :))))
    Si o poza cu seful flamand :D


* nu au iesit aurii deoarece am folosit pesmet din paine de secara

    Se pot servi cu garnitura de orez fiert, cum am facut eu.

                  Pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu