20 aprilie 2015

Malai cu dulceata

    

    Este printre primele prajituri pe care le-am facut inca de copil si este foarte buna. Acest malai imi aduce aminte de duminicile in familie din copilarie, cand mami ne ademnea cu mirosul din bucatarie. Au fost ani frumosi J

Ingrediente:
·       2 oua
·       1 cana cu zahar (masura este o cana ca pt lapte)
·       2 linguri marmelada la alegere
·       ½ ceasca untura (sau unt, sau ulei. Cu untura este cel mai gustos malai)
·       1 lingurita bicarbonat
·       2 cani faina
·       1 cana lapte
·       1 lingura cacao (facultativ)


Preparare:

·       Ouale intregi se mixeaza cu zaharul pana devin cremoase
·       Se adauga marmelada si untul topit (am folosit eu)
·       Bicarbonatul se stinge cu cateva picaturi de otet sau zeama de lamaie si se pune in compozitie
·       Si se adauga faina, cacaoa (daca folositi) si laptele mixand bine. Eu am lasat aluatul o parte alb si o parte cu cacao, combinandu-le la copt.
·       Se pune totul intr-o tava si se da la cuptorul incins la 180 grade. Eu de aceasta data am preferat sa pun in forme de briose, se consuma mai usor.

    Sper sa va placa, sa imi spuneti impresiile J

 Pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu